Autogeni trening

Autogeni trening

Autogeni trening je snažna i uspješna tehnika duboke relaksacije. Autegenim treningom (AT) se smanjuje razina stresa i povećava sposobnost organizma za postizanje boljih rezultata (kod fizičkih napora kao što su sportski izazovi i olakšavanje zdravstvenih tegoba). Autogenim treningom se također povećava dobro raspoloženje te mentalne sposobnosti i najvažnije kvaliteta življenja.

Tijekom Autogenog treninga sinkronizira se rad obiju moždanih polutki.

Autogeni trening može se prakticirati s voditeljem pri čemu praktikant sjedi ili leži ovisno koji položaj tijela je ugodniji i sluša upute koje ciljano vode u duboku relaksaciju. Svaki praktikant vrlo brzo može naučiti tehniku i izvoditi ju samostalno u vremenu kada i gdje te koliko mu odgovara. Upravo zato Autogeni trening neki nazivaju i samoopuštanje.

Autogeni trening se prakticira kao niz ponavljajućih mentalnih vježbi koje potiču opuštanje i oporavak, a uz pomoć voditelja praktikant postupno uči vjerovati svojem vlastitom procesu samoizlječenja i boljitka. Rezultati Autogenog treninga mogu se osjetiti već nakon prvog sata vježbanja u smislu duboke relaksacije, a trajno postizanje općeg boljitka ovisi o vremenu koje vježbač provodi prakticirajući Autogeni trening bilo samostalno ili uz voditelja.

Prilikom izvođenja Autogenog treninga fokus je na opuštanju mišično-skeletnog sustava uravnoteženom cirkulacijom osvještavajući i osluškujući otkucaje srca, težinu i toplinu tijela, disanje i hladnoću čela, pri čemu vježbajući i prakticirajući Autogeni trening obje moždane polutke rade zajedno uravnotežujući se zbog čega je ova tehnika tako jednostavna i uspješna.

Autogeni trening razvio je još 1932. njemački psihijatar dr. Johannes Heinrich Schultz. Tijekom proteklih 85 godina postojanja tehnike, višestruko su dokazani medicinski i sportskim rezultati. Objavljeno je više od 70 različitih rezultata studija. Dokazan je boljitak kod različitih bolesti. Pozitivni učinci prema drugim psihološkim tretmanima srednjeg raspona vidljivi su i dokazani studijama u slučajevima: glavobolja i migrena, blagih i umjerenih esencijalnih hipertenzija, koronarnih bolesti srca, bronhijalne astme, nespecifičnih somatoformnih poremećaja, Raynaudove bolesti, anksioznosti, blage do umjerene depresije i funkcionalnih poremećaja spavanja, dok su „nespecifični učinci Autogenog treninga (tj. učinci na raspoloženje, kognitivni učinci, kvaliteta života i fiziološke varijable) obično, čak veći od glavnih učinaka“ (Applied Psychophysiology and Biofeedback, March 2002, Volume 27, Issue 1, pp 45–98, Autogenic Training: A Meta-Analysis of Clinical Outcome Studies).

Autogeni trening preporučen je svim dobnim skupinama i svim zdravstvenim stanjima, no ipak ne preporuča se osobama s dijagnosticiranim: teškim psihičkim bolestima (poput šizofrenije za koju je kontraindiciran), epilepsije i ovisnosti o narkoticima. Pozivamo Vas da nam se pridružite, a smatrate li da bolest ili bolesti koje imate traže posebnu pažnju molimo da se prije početka vježbanja posavjetujte s Vašim liječnikom.

Kontaktirati nas možete e-mailom na info@kotodama.hr ili Facebookom na SmartKotodama. Mi ćemo se potruditi i odgovoriti Vam, prvom prilikom kada se nađemo ispred računala, obzirom da našim klijentima poklanjamo punu pažnju. Tako u Smart šetnji sa pasonjama pažnju poklanjamo njima. Tijekom Smart edukacije pažnja nam je usmjerena na polaznike. Jednako tako želimo posvetiti svu pažnju Vama.
Zovete li nas na 091/517 03 87 u slučaju da se ne javimo do trećeg zvona ostat će nam zapis o Vašem pozivu. Uzvratit ćemo Vam poziv najkasnije slijedećeg radnog dana, jer termini Smart relaksacije mogu završiti kasno.
Uplate za sve naše usluge možete učiniti na naš broj žiro računa otvoren kod RBA: 1135043815
IBAN: HR1624840081135043815

SWIFT: RZBHHR2X