Smarteducation
Smartrelaxation
Smartdog

SMART RELAXATION

SMART RELAXATION
Kao dugogodišnji praktičari različitih tehnika pozitivnih promjena te rekreacije i relaksacije te ponajviše tai chia, trenutno smo u mogućnosti ponuditi dvije izuzetno moćne tehnike koje pozitivno utječu na tijelo i um vježbača. Autogeni trening – tehniku stariju od stoljeća i Tehniku 1mm – novu suvremenu tehniku baziranu na nizu tradicionalnih što istočnjačkih, što zapadnjačkih vježbi i pokreta.
S druge strane trenutno je u ponudi kombinacija ovih dviju tehnika kroz individualne treninge, a u slučaju da se formira grupa nastavljamo s vježbanjem ponedjeljkom srijedom i petkom od 20h do 21:30 u Samoboru (Dječji vrtić Grigor Vitez u Ulici Željka Kovačića 4, u bivšoj vojarni) od 2. ožujka 2018..
Tehniku 1 mm vježbamo kontinuirano 2-3 puta tjedno kroz više mjeseci.
Svaki vježbač nam se može pridružiti na prvom susretu (bez obveze plaćanja), a kako bi ste se uvjerili je li odabrana tehnika upravo za Vas i je li sukladna Vašim željama i potrebama.
Obje tehnike su pogodne za sve zdrave osobe svih uzrasta. Bolesne osobe nam se mogu priključiti u vježbanju nakon što se savjetujete s Vašim liječnikom.
Mi ne preporučujemo grupno vježbanje u slučaju gripe i akutnih oboljenja dišnog odnosno probavnog trakta, a autogeni trening je kontraindiciran u slučaju psihičkih oboljenja posebice psihoza.
Upravo stoga Kotodama j.d.o.o. i svi naši voditelji relaksacijskih tehnika ne snose odgovornost za moguće neželjene posljedice, a vježbači prakticiraju tehnike na vlastitu odgovornost što i potvrđuju pisanim pristankom prije početka vježbanja.
Kao i svi oni koji su upoznati s dobrobitima prakticiranja ovih tehnika mi uživamo i vjerujemo da će te i Vi biti oduševljeni načinom efikasne rekreacije i pametne relaksacije.

AUTOGENI TRENING
Autogeni trening je snažna i uspješna tehnika duboke relaksacije. Autegenim treningom (AT) se smanjuje razina stresa i povećava sposobnost organizma za postizanje boljih rezultata (kod fizičkih napora kao što su sportski izazovi i olakšavanje zdravstvenih tegoba). Autogenim treningom se također povećava dobro raspoloženje te mentalne sposobnosti i najvažnije kvaliteta življenja.
Autogeni trening može se prakticirati s voditeljem pri čemu praktikant sjedi ili leži ovisno koji položaj tijela je ugodniji i sluša upute koje ciljano vode u duboku relaksaciju. Svaki praktikant vrlo brzo može naučiti tehniku i izvoditi ju samostalno u vremenu kada i gdje te koliko mu odgovara. Upravo zato Autogeni trening neki nazivaju i samoopuštanje.
Autogeni trening se prakticira kao niz ponavljajućih mentalnih vježbi koje potiču opuštanje i oporavak, a uz pomoć voditelja praktikant postupno učim vjerovati svojem vlastitom procesu samoizlječenja i boljitka. Rezultati autogenog treninga mogu se osjetiti već nakon prvog sata vježbanja u smislu duboke relaksacije, a trajno postizanje općeg boljitka ovisi o vremenu koje vježbač provodi prakticrajući Autogeni trening bilo samostalno ili uz voditelja.
Prilikom izvođenja Autogenog treninga fokus je na opuštanju mišično-skeletnog sustava uravnoteženom cirkulacijom osvješavajući i osluškujući otkucaje srca, težinu i toplinu tijela, disanje i hladnoću čela, pri čemu vježbajući i prakticirajući Autogeni trening obje moždane polutke rade zajedno uravnotežujući se zbog čega je ova tehnika tako jednostavna i uspješna.
Od svih varijacija pristupu Autogenom treningu odabrali smo za uvod jednostavne i lagane vježbe istezanja koje lako i bez napora mogu izvoditi osobe svih dobnih skupina. Neke od vježbi koje izvodimo prije početka Autogenog treninga su: razgibavanje stopala, samomasaža dlanova, samomasaža zglobova na prstima i rukama, kao i jednostavne i učinkovite vježbe opuštanja kralježnice. Prilikom izvođenja ovih vježbi koncentriramo se na jednostavnost i lakoću izvođenja bez umaranja, a uz pomoć i potporu različitih oblika disanja. Mnogi vježbači će u ovom jednostavnom uvodu uočiti različite zapadnjačke vježbe kao i dijelove različitih istočnjačkih disciplina poput yoge, tai chi-a, chi qong-a. Cilj uvoda je olakšati tijelu prijelaz iz stanja napetosti (u kojoj vježbač dolazi na trening) u brže i efikasnije prelažnje u stanje opuštenosti, relaksirajući zatim cijeli organizam Autogenim treningom.
Autogeni trening razvio je još 1932. njemački psihijatar dr. Johannes Heinrich Schultz. Tijekom proteklih 85 godina postojanja tehnike, višestruko su dokazani medicinski i sportskim rezultati. Objavljeno je više od 70 različitih rezultata studija. Dokazan je boljitak kod različitih bolesti. Pozitivni učinci prema drugim psihološkim tretmanima srednjeg raspona vidljivi su i dokazani studijama u slučajevima: glavobolja i migrena, blagih i umjerenih esencijalnih hipertenzija, koronarnih bolesti srca, bronhijalne astme, nespecifičnih somatoformnih poremećaja, Raynaudove bolesti, anksioznosti, blage do umjerene depresije i funkcionalnih poremaćaja spavanja, dok su „nespecifični učinci Autogenog treninga (tj. učinci na raspoloženje, kognitivni učinci, kvaliteta života i fiziološke varijable) obično, čak veći od glavnih učinaka“ (Applied Psychophysiology and Biofeedback, March 2002, Volume 27, Issue 1, pp 45–98, Autogenic Training: A Meta-Analysis of Clinical Outcome Studies).
Autogeni trening preporučen je svim dobnim skupinama i svim zdravstvenim stanjima, no ipak ne preporuča se osobama s dijagnosticiranim: teškim psihičkim bolestima (poput šizofrenije za koju je kontraindiciran), epilepsije i ovinosti o narkoticima. Pozivamo Vas da nam se pridružite, a smatrate li da bolest ili bolesti koje imate traže posebnu pažnju molimo da se prije početka vježbanja posavjetujete s Vašim liječnikom.
Kontaktirati nas možete e-mailom na info@kotodama.hr ili Facebookom na SmartKotodama. Mi ćemo se potruditi odgovoriti prvom prilikom kada se nađemo ispred računala, obzirom da kada smo u Smart šetnji sa pasonjama pažnju poklanjamo njima. Kada smo na Smart edukaciji pažnja nam je usmjerena na polaznike. Jednako tako želimo posvetiti svu pažnju Vama.
Zovete li nas na 091/517 03 87 u slučaju da se ne javimo do trećeg zvona ostat će nam zapis o Vašem pozivu. Uzvratit ćemo Vam poziv najkasnije slijedećeg radnog dana, jer termini Smart relaksacije mogu završiti kasno.
Uplate za sve naše usluge možete učiniti na naš broj žiro računa otvoren kod RBA: 1135043815
IBAN: HR1624840081135043815

SWIFT: RZBHHR2X